מבזקים

צדיק גוזר הקב"ה מקיים

תוכן עניינים

זה סיפור מופלא על סרטן שנעלם בזכות ברכתו של כבוד האדמו"ר רבי יאשיהו יוסף פינטו שליט"א.

בנעוריה, סבלה רחל אז בת 17 מגידול סרטני. הרופאים המליצו על טיפולים כסיכוי כמעט יחידי לשרוד את המחלה. אחרי ברכתו של כבוד האדמו"ר פינטו שליט"א, נעלמה מחלת הסרטן וכשרחל חזרה לביקור בבית החולים הרופאים נדהמו: הסרטן נעלם

על השתלשלות האירועים המופלאה, סיפרה רחל: "בגיל 17 אובחנתי כחולה במחלה ממארת בבלוטת הלימפה. המחלה התגלתה באופן מפתיע וללא כל סימן מוקדם. לאורך הטיפולים וההתמודדות חוויתי ניסי ניסים והשגחה פרטית מאין כמוה. באותה תקופה זכיתי להתברך מפי הצדיק, כבוד האדמו"ר פינטו במשך מספר פעמים. דרך אבא שלי ואח שלי שהגיעו אליו וזכו להתחזק באמונת חכמים. ברוך השם זכיתי להבריא, זכיתי להינשא והיום אני אם לילדים. ברכותיו של הצדיק לאורך התקופה הקשה שחוויתי חיזקו אותי ונתנו לי את הכוחות להתמודד ולהתחזק באמונה".

אם היו מספרים לך את הסיפור הזה, הייתי מאמינה? שאלתי

רחל השיבה: "אם היו מספרים לי אז? הייתי אומרת שהמטופלת והרופא שניהם משקרים. זה לא יכול להיות דבר כזה."

כך הגיבו גם כל מי שעמד קרוב להתרחשות הנס הגדול והסיפור שקרה לרחל. נערה צעירה שרק התחילה את החיים. רחל, שסבלה  מגידול סרטני בבלוטת הלימפה, שיום אחד פשוט נעלם מעצמו, לאחר ברכתו של כבוד האדמו"ר פינטו שליט"א.

"יום אחד הרגשתי כאבים בגוף. בהתחלה התעלמתי", מספרת רחל "עשו לי צילום וגילו שיש שם גידול. נקבעה לי מיד ביופסיה, שהראתה בבירור שמדובר בגידול סרטני. כל חיי התהפכו למחשבה הקשה ביותר בחיים. כיום אני יכולה לדבר בשפה של האדמו"ר פינטו שזה היה ניסיון קיומי של ממש. אין לאן לפנות. ברגעים כאלו כל המחשבות הן על סוף העולם. חרב העולם שלך ואין לך מה לאחוז ומה לתפוס".

גילוי המחלה היה הלם גדול בשביל רחל ומשפחתה: "באותו רגע לא חשבתי שמדובר עלי. במצב כזה הפתרון שמאפשר ריפוי הוא להיכנס לטיפולים קשים, עם השלכות של דברים קשים כמו נשירת שיער וכדומה. התחלתי לחשוב על איך יראו החיים שלי בגיל צעיר אני סובלת ממחלת הסרטן. שלחתי צילומים ובדיקות לכל מיני מומחים וכל הרופאים אמרו לי  אותו דבר, שהתגלתה מחלת סרטן בגופי".

באותם ימים, רחל הנערה התנדבה יחד עם חברותי בגמ"ח של האדמו"ר פינטו. חלוקת מזון למשפחות נזקקות. רחל מספרת: "בצר לי פניתי לעוזרו של האדמו"ר פינטו. פניתי אליו דרך שיחת טלפון ובכיתי לו בדמעות, שישכנע את אבא שלי ואת אחי הגדול שיגיעו לפגישת התייעצות, לקבלת ברכה לרפואה שלמה מהאדמו"ר פינטו. היתה לי אוזן קשבת מהעוזר של האדמו"ר שמיהר לסדר לאבא שלי פגישה עם האדמו"ר.

את האמת? מאוד חששתי שהמפגש לא יתקיים מהסיבה שאבא שלי לא היה מחזיק באמונת חכמים כזו גדולה, אבל כנראה שטעיתי, כי אבא היה ככלי שבור מהבשורה שהבת שלו חולה בסרטן ומיד נענה לבקשת הפגישה עם האדמו"ר פינטו.

אני זוכרת את אבא שלי שנסע עם אחי לאשדוד, לישיבה של כבוד האדמו"ר פינטו. הישיבה ישבה אז בתוך וילה לפני 15 שנים. אבא נכנס לחדר קבלת הקהל ומיד כבוד האדמו"ר פינטו אמר לו בלי שאיש יספר לו: "הגעתם בקשר לילדה רחל. לרחל יש בעיה בבלוטת הלימפה. אנחנו גוזרים לרחל בריאות, רפואה וחיים ובעוד ימים בודדים תעשו סעודת הודיה לנס גדול שיהיה, זכות הסבים הקדושים שלנו, לבית משפחת האדמו"רים פינטו ואבוחצירא.

אבא ואחי הגדול חזרו ממש חדשים לגמרי, קיבלו כוחות ובאו מחוזקים וחיזקו אותי בברכה של האדמו"ר פינטו, שאכן עשתה ניסים ונפלאות של הקב"ה. לאחר מספר ימים הגעתי לבדיקות ולפתע נעלמה המחלה לגמרי. נס של ממש קידוש ה'.

אבא שלי מיד קיבל על עצמו להתחזק, לא לדבר לשון הרע על אף רב בישראל, וקיבל לעשות הו"ק לישיבה הקדושה לעשיה המבורכת חסד תורה.

התארגנו לקיים סעודת הודיה גדולה למרות שלא הסתדר לכבוד האדמו"ר פינטו להגיע באותו הזמן מאחר והוא שהה אז באמריקה, אך כבוד האדמו"ר פינטו שלח את תלמידו רבי חיים אלוש למסור שיעור ולנהל את סעודת הודיה כנהוג בהלכות.

אני מודה להקב"ה על הניסים והנפלאות יום יום. זה נס של ממש, אמונת חכמים היא הנר לרגלנו, צדיק גוזר הקב"ה מקיים. כיום ברוך השם אני נשואה ויש לנו ילדים. בעלי צדיק אדם טוב ומבורך. אני מודה להקב"ה וכמובן לצדיק האדמו"ר רבי יאשיהו יוסף פינטו שליט"א שלו אני חייבת הכרת הטוב, הכרת תודה גדולה לעולם".

 

 

 

מאת: בן ציון עטיה
מאת: בן ציון עטיה

 

 

%d7%a4%d7%99%d7%a0%d7%98%d7%95

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: