מבזקים

שינויים בתנועת הרכבות בעקבות החלפת קטע מסילה בשפיים

תוכן עניינים

צורך דחוף בהחלפת קטע מסילה באזור שפיים יגרום לשינויים בתנועת הרכבות. המסילה נפגעה לאחר שאחד מגלגליה של רכבת משא סטה מהמסילה ופגע בה. בזכות ערנות צוות הרכבת ותפעול מקצועי נמנע נזק גדול יותר.

עיקר השינויים יחולו על הרכבות  כדלקמן:

הרכבות מנהריה לבאר שבע יסתיימו בתחנת חיפה חוף כרמל.

הרכבות מבאר שבע לנהריה יסתיימו בתחנת ת"א ההגנה.

הרכבות מירושלים ומראשל"צ ראשונים יסתיימו בתחנת ת"א ההגנה

בתחנות אלה הנוסעים יחליפו רכבת להמשך נסיעתם ליעדם.

 

לאור העומסים הצפויים מומלץ לציבור הנוסעים לשקול גם תחבורה ציבורית חלופית בתחנות אלה.

הלילה, סמוך לשעה 02:00, סטה מהמסילה אחד הגלגלים של קטר רכבת מטען בסמוך לתחנת שפיים. הרכבת הובילה מכולות מצפון לדרום. לקטע המסילה ולמסוט נגרם נזק המחייב את החלפתם. לכן, תתבצע תנועת הרכבות באזור על מסילה אחת מתוך השתיים וצפויים שינויים בתנועת הרכבות. צוותי הרכבת הגיעו למקום ופועלים לתיקון המסילה והחזרתה לתפקוד מלא מהר ככל שניתן.

רכבת ישראל תגברה את צוותי התחנות ובכלל זה דיילים להכוונת הנוסעים. מנכ"ל רכבת ישראל בפועל, בני לביא, הנחה על הקמת צוות בדיקה לנסיבות שהביאו לאירוע. רכבת ישראל מודה לנוסעים על ההבנה והסובלנות ומבטיחה לעשות כל מאמץ להחזרת התנועה לשגרה מהר ככל שניתן.

הערכת מצב ברגעים אלו: ברכבת מעריכים שתיקון המסילות יימשך שעות ארוכות

צוותים של הרכבת ממשיכים לפעול לתיקון המסילה באזור שפיים שנפגעה מרכבת משא. ברכבת מעריכים כי התיקון יימשך עוד שעות ארוכות מאחר שיש להחליף כמה מאות מטרים של מסילה. התנהלות הרכבת על מסילה אחת תימשך עד להודעה חדשה.

הרכבות מבאר שבע צפונה יסיימו את נסיעתן בתחנת ת"א ההגנה. גם הרכבות מירושלים ומראשל"צ בכיוון ת"א יסתיימו בתחנת ת"א ההגנה. בתחנות האלה הנוסעים יאלצו להחליף רכבת להמשך הנסיעה.

 

מאת: עופר תמיר 

צילום: דוברות רכבת ישראל

 

%d7%a8%d7%9b%d7%91%d7%aa

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: