מבזקים

הסתיים קורס רפואת חירום ראשון המיועד לנשים חרדיות בגוש עציון

תוכן עניינים

הסתיים קורס חובשות רפואת חירום ונהגות אמבולנס ייחודי ראשון המיועד לאוכלוסיית הנשים החרדיות ביישובי גוש עציון

טקס הסיום של קורס החובשות רפואת החירום ונהגות האמבולנס החרדיות הראשון בסימן "חלוצות בהצלת חיים מקום המדינה מעד היום" נערך בתחנת מד"א בירושלים. במהלך הטקס צוינה מי שהייתה נהגת האמבולנס המבצעית הראשונה במרחב ירושלים של מד"א, סימה חזן ז"ל. והוא נערך בהשתתפות בתה, קרן אור. סימה חזן ז"ל פעלה כנהגת אמבולנס במהלך מלחמת ששת הימים וסייעה לכוחות הלוחמים בקרב בגבעת התחמושת ובפריצה לעיר העתיקה.

מדובר בקורס ייחודי שנפתח בהובלתה של מתנדבת מד"א הרבנית ציונה גולדשטיין, נהגת אמבולנס וותיקה בגזרת גוש עציון. הקורס הכשיר 25 נשים חרדיות מכל הגילאים לשמש כחובשות רפואת חירום ונהגות אמבולנס במטרה לשלב נשים חרדיות כחלק ממערך החירום במרחב ירושלים של מד"א.

במהלך הטקס נשא דברים מ"מ סגן מנהל מד"א מרחב ירושלים, פליקס לוטן אשר בירך את החניכות ואמר כי "מרחב ירושלים שמח לכל מתנדב ומתנדבת ובעיקר לקורס ייחודי מסוג זה, זו גאווה גדולה לצרף קבוצה כל כך איכותית למשפחת מד"א ירושלים".

גם הרבנית ציונה גולדשטיין מיוזמות הקורס אמרה בטקס: "הקורס מאפשר לפתח את אפשרויות המענה הרפואי ביישובי גוש עציון ולשלב נשים באופן מוצלח יותר במערך חשוב ומשמעותי כל כך. אני מבקשת להודות לכל מי שתרם להצלחה של הקורס ולאנשים המיוחדים שלקחו בו חלק בהבנה ובאכפתיות שהביאו לכך שהקורס התנהל בדרך הכי טובה שאפשר ובאופן שמשתלב עם אמונתן הדתית של המשתתפות בקורס" כשמיד לאחר מכן בירך מדרכי בן הרוש, אחראי המתנדבים של מד"א במרחב ירושלים והדגיש כי "המרחב עובד על שילוב וסובלנות בין כל סוגי האוכלוסייה, כדי לאפשר לכולם להתנדב על פי אמונתם".

 

מאת: עופר תמיר

 

%d7%a7%d7%95%d7%a8%d7%a1-%d7%97%d7%95%d7%91%d7%a9%d7%95%d7%aa

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: