מבזקים

שוטרי משטרת ערד בפעילות חברתית בבית ספר עופרים-יעלים

תוכן עניינים

פעילות משותפת בין שוטרי משטרת ישראל לבין מגוון אוכלוסיות בקהילה, מטרתם להדק את הקשר היום-יומי, חיזוק תחושת הביטחון והשייכות. פעילות נפלאה שכזאת נערכת זה מכבר בין תלמידי בית הספר "עופרים-יעלים" בעיר ערד לבין שוטרי התחנה בעיר. במהלך הפעילות החודשית עם השוטרים במסגרת פרויקט 'דוגמא אישית', הכינו התלמידים והשוטרים יחדיו מארזי ממתקים והפתעות שחולקו אתמול לילדים המאושפזים במרכז סבן לרפואת ילדים בבית החולים סורוקה.

במהלך פרויקט קהילתי זה בו השוטרים מגיעים אחת לחודש לבית הספר 'עופרים-יעלים' בערד לפעילות של חונכות אישית עם התלמידים, פרויקט זה מאפשר שיח פתוח בין הילדים לבין השוטרים המשמשים כחונכים שלהם תוך משחק משותף, פעילויות התנדבותית ועוד.

לרגל חג החנוכה הוחלט להקדיש את הפעילות החודשית למען האחר. ילדי בית הספר אספו במהלך הימים האחרונים דברי מתיקה והפתעות וביחד עם השוטרים ארזו אותם במארזים חגיגיים וצרפו כרטיסי ברכה. אתמול נסעו נציגי התלמידים והשוטרים לבית החולים סורוקה שם חילקו את ההפתעות לילדים המאושפזים במרכז לרפואת ילדים.

במשטרה ציינו כי אנו רואים חשיבות רבה בפעילות קהילתית זו ומברכים על שיתוף הפעולה הטוב לו אנו זוכים מצוות בית הספר ומהתלמידים.

 

מאת: עופר תמיר

צילום: דוברות משטרת ישראל

 

%d7%9e%d7%a9%d7%98%d7%a8%d7%94-1

%d7%9e%d7%a9%d7%98%d7%a8%d7%942

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: