מבזקים

רן פהאל בורנשטיין: מלחמת ישראל אירן, יום הדין וההשמדות שבדרך

תוכן עניינים

במשך שנים רבות מזהיר רבי רן פהאל בורנשטיין מפני מלחמה קשה שתפרוץ בין ישראל מול איראן. היו כאלו שלא האמינו והאחרים אמרו: "זה יקרה אחד למיליון", והנה זה הגיע. רגע האמת ופירעון ההצפנה והקוד, המאני טיים הולך ומתקרב אלינו בצעדי ענק.

וְהָפַכְתִּי כִּסֵּא מַמְלָכוֹת וְהִשְׁמַדְתִּי חֹזֶק מַמְלְכוֹת הַגּוֹיִם וְהָפַכְתִּי מֶרְכָּבָה וְרֹכְבֶיהָ וְיָרְדוּ סוּסִים וְרֹכְבֵיהֶם אִישׁ בְּחֶרֶב אָחִיו.

(חגי ב' פסוק כ"ב)

רות קרייתי | ז׳ בניסן ה׳תשפ״ד | יום שני 15 באפריל 2024 | מערכת ישראל ניוז

בעקבות השיגורים של מאות כטב"מים וטילים מאיראן במוצאי שבת, הוצפתי בפניות של חברי וקוראיי היקרים. הם ביקשו שאפנה לרבי רן פהאל בורנשטיין לבקש ממנו עצה, איך עוברים את מתקפת הכטב"מים והטילים שבדרך מאיראן לישראל?

יירוטים מעל ירושלים

הכלים האיראנים מול מערכת ההגנה הישראלית

בשעה שדובר צה"ל יצא בהנחיות בטחוניות לאזרחי ישראל להסתגר בבתים החל משעה 23:00 ופיקוד העורף ביטל את הלימודים, הטיולים והאסיפות שתוכננו למחרת, מאות כטב"מים כבר היו בדרכם מאיראן לישראל. הקוראים שלי ביקשו לדעת האם בעקבות מאות שיגורים מאיראן, באופן שמעולם לא חווינו כאן, האם יפגעו אנשים רבים בישראל? פניתי לרבי רן פהאל בורנשטיין ואלו היו התשובות שקיבלתי.

"זה יום הדין רות אין לדעת באופן ברור מה דינו של כל אחד אשר חייב לרצות את אביו שבשמים. המלחמות הקשות כמו הסברתי יהיו לערך עד חצי ויותר בה'תשפ"ד ומשם הכל יחמיר ותהיה השמדה. דיברתי על זה אם את זוכרת, יהיו השמדות כי זה יום הדין. רות, אין ולא יהיה שום סנגור מעבר לטוב שיעשו וטוב גדול, לא טובות קטנות".

עוד הוסיף ואמר: "כלל העולם וכמובן מאיתנו המונים וכבר אנחנו רואים שהלכו רבים זה לא פשוט. לכן חייבים טוב הרבה הרבה השמדה, משתמע מזה גם להשמיד את הקיים שהביא אותנו למצב הזה ועכשיו ינקה השם הרבה מכל הקיים. קודם להבין את זה כך ויחד עם זה הרבה טוב לעשות. וזה הסנגור בימים האלה".

יש פתרון לכל צרה

הוצפן בתאריך 17 בפברואר בשנת 2018

התקיפה באיראן, הוצפן ב- 2023

ימים לא קלים עוברים על עם ישראל. חצי שנה למלחמת חרבות נפתחה גם חזית מול איראן. מה יהיה?

"איראן לא תאיים בצורה כזאת כפי שהשלוחות שלה ילחמו, ולא תלחם על ידי צבא ישיר מול צבא שלנו. הכל זה סדר, להחזיר ולהשיב את כושר התקיפה שלה להראות שגם אנחנו איראן יכולים לאיים על השקט שלכם, אך תקיפה משמעותית לפי ההצפנות היא של ישראל ובשיתוף ארה"ב שתאיים ותהרוס את מאגר האטומי של אראן והטילים שלה. כפי שהצפנתי כבר לפני שנתיים על כך שישראל תתקוף את איראן משמעותית ואז גם השלוחות של חיזבאללה והחותים ועוד יאדימו. עליכם לזכור שאיראן תקרא לצפון קוריאה, כי לפי ההצפנות מלפני שנים רבות קוריאה הצפונית כתוב: אירן-איתו-תקרא-קץ".

מלחמה מול איראן דרך שלוחותיה

ארה"ב ביקשה מישראל לא להשיב אש להתקפות אתמול על ישראל, האם נשארנו לבד במערכה?

"זה כמו שארה"ב כאילו לא איתנו במערכה מול אירן, אך זה לא ישאר כך. היא מעורבת ותעזור גם אם זה נדמה שלא. הכל המערב היחסית הנאור, יודע שישראל חייבת להתעצם באזור ולהתייצב. כל הרעש הפוליטי כנגד, או אי הסכמה הוא זמני ביותר וכמו שהצגתי לכם על עוד מעט ישמעאלים בעולם יתעוררו וכבר מתעוררים כך שגם אם הם רוצים ללכת נגדנו זה זמני ביותר והצגה לשתי פנים שתכשל".

ארה"ב תתערב לטובת ישראל

בתאריך 10 באוקטובר 2023 הכנת את קוראיך שתהיה תקיפה מצד ארה"ב וישראל והיום שמענו שארה"ב מבקשת מישראל לא תקוף את איראן בחזרה. האם אתה יכול לחדד לנו את ההצפנה?

"בעבר אכן כבר הצפנתי שארה"ב וישראל יהיו ביחד בתקיפה באיראן, אז אני רוצה לעדכן אתכם מה הצופן אומר: מדינת עם ישראל בשנת ה'תשפ"ג כתוב: יגדל-האש, יגדל-הדין, יגדל-ג'יהאד, יגדל-ישמעאל, ואכן גדל ה'תשפ"ג. מדינת עם ישראל בשנת  ה'תשפ"ד כתוב וזה ממשיך את שנת ה'תשפ"ג: ימי-הדין, ימי-השמדת, אשמיד-איראן. כתוב: השמדתי, אשמיד-ג'יהאד, השמדתי אנשי-עמי, דם אנשי-עמי. לכן תגבירו בעשיית טוב והרבה. יש המון מידות רעות בעם, והגעתם לסוף. כלומר: מצב מאוד קשה לכולם. צריך לחזור גם לישראל, הרבה יושמדו, וזה מוצפן בשנת ה'תשפ"ד ומי שיחשוב שבישראל לא תהיה לה השמדה – טועה. כי לפני הניצחון הרבה יושמדו. הניצחון יגיע בזמן שיתעורר מנהיג הנסתר. פתאום יתגלה ויעזור וינהיג למופת, כי השם איתו. יבוא המנהיג רק מתי שיתעורר משיח, זה למען להביא משיח.
אתם זוכרים שהצפנתי שהוא מתעורר מתוך האש, כי ביאת המשיח כתוב: בא-באש שזה קשור למלחמות עולם. אתם חייבים להבין שכתוב: אשמיד-אנשי-עמי. דין-לעמי-עשה-רע. עמי-עשיתם-עדת-רע, לכן הרבה מישראל יושמדו. רבים יושמדו כי נחתם הדין ואם לא יגבירו לעשות טוב, זה מוביל למקום הזה.
אבל אתם לא רואים כי צה"ל משתלט, ואנחנו עכשיו בסדר ונלחמים. אתם לא מבינים שכתוב: איראן וכל שלוחותיה יקומו, כי ישראל תתקוף באיראן בגיבוי ארה"ב. זה נכון אך הכל עכשיו יתגבר, גם אם אתם רואים שאנחנו בשליטה. זה יביא להחמרת מצב לחימתי בהמשך, גם בתוכנו, ואת זה אני מציג מעל 7 שנים. ובזמן האחרון, בשנים האחרונות שוב הזכרתי שהצפנתי מלחמת אזרחים ערבים ויהודים. הכוונה אינתיפאדה, והכל הסברתי לכם על האינתיפאדה הגדולה, סופית, ועוצמתית ואכזרית.
שנת ה'תשפ"ד הכל הוכן לכם והוצפן, ומה נשאר לנו לעשות? תשובה ומעשים טובים. אלו שיתעוררו עכשיו רק מינימלי – יעשו תשובה מינימלית. אלו שבנו כלים רוחניים יגבר להם הזכות והכיוון למשיח, כי ברגע שתגבר ההשמדה, לכל הצדדים ארצות הברית, צפון קוריאה, איראן ישראל ושלוחותיה, הכל הצפנתי לכם מתי שצפון קוריאה תתעורר עלינו ותאיים, זה הקץ הגדול. אז מה אני אומר כאן? אני אומר שמחכה לישראל משיח בפתח ברחמים. אך זה יהיה לאחר השמדה גדולה בעם ואני יודע מה שאני אומר כי זה מוצפן.
כתוב על מדינת ישראל בשנת ה'תשפ"ד: השמדתי-אנשי-עמי, כלומר זה הסוף. שנה קשה ביותר שהסברתי עליה מלפני שנים. רק עשיית טוב ענק יחליש את הדין, וזה לא קרה, כי עכשיו נלקחה מאיתנו הזכות שיכלה להיות לאלו שמתעוררים עכשיו. יהיה להם קשה מאוד לחזור, כי הם יצטרכו עוצמה של תשובה והכל מתגמד והזכויות יגמדו. אני יודע שאתם לא כולכם מאמינים לי, או לדברים וזה בסדר. אינני מבקש יחס יתר, אלא להציל ממה שאפשר. להציל את הנשכחים והרחוקים. אתם תראו מוות סופי להמונים לכל הצדדים. ומה צריך לעשות כדי לעמוד בדין הזה? צער על העבר הטמא ואהבת שמו בחסד. להתחיל להיות איש חסד שזה לצאת מעצמו ולהתחיל לחשוב הרבה מאוד על האחרים. לצאת מהנוחיות סביב מעגל הנוח שלכם. לעשות הרבה חסד אמוני, לעזור בשבת למי שחסר לו דברים, שמירת השבת תחייב לשמור כי זה ברית.
יש שני בריתות: מילה ושבת. שבת מנוחה זה פשוט לנוח. להכין הכל לפני, להשתדל לא לעשות מלאכה יוצרת. לא נהיגה, לא אש, אך לפי המצב בבתים ובמקומות, רצוי להשאיר פלאפונים פתוחים למקרה חירום ורדיו וזה לפי המצב הקשה".

מדינת עם ישראל בשנת ה'תשפ"ג כתוב: יגדל-האש

האם איראן תאיים על ישראל באטום?

"האם אירן תשיג אטום? כן. זה כתוב במילים: איראנים-אייתולה. כתוב: יאיימו אורניום, תנאי ותלוי. זה תמיד יהיה בתנאי מסוים ותלוי במשהו לא ממשי. הסכנה לא ממשית כמו שחושבים לגבי איום אטום עלינו. נכון שאיום הוא למצב מאוד מסכן ומאיים ויכול להיות סכנה ממשית, אך זה משתמע לכמה פנים: תלוי ותנאי. שזה אומר תלוי בהמון גורמים שלא בה באיראן ובתנאי שלא מהר תושג ויתאפשר לה, מלבד הסכמים ותנאים שיציבו לה גם מאומות הברית שלה לכן היא רק מאיימת.
איראן בסוף הימים תעיר את צפון קוריאה שגם היא חוששת להפעיל אטום, או לאפשר לאירן אטום ולממש לאירן את היכולות. רק קוריאה הצפונית תיתן את החותם הסופי של העולם קץ העולם באטום.
אז אם היא חוששת וכולם חוששים, אז איפה הקץ פה?
רק בהתחלה חוששים, כי יודעים שאין טעם לעולם לאחר אטום. אבל כשהאצבעות כל כך קרובות לכפתור זה לבסוף ילחץ. זה כמו עידוד, כי יראו שרוסיה תשתמש ועוד אומות ישתמשו ואז יגיע התור של קוריאה הצפונית לאיים על ישראל והיא תרצה חלקים מישראל ותעזור לאויביה של ישראל. כתוב בהצפנה: קוריאה הצפונית תרצה ארץ-יה-צרת-הארץ. צרת-הקץ. זה הצרה של ישראל וזה גם קץ הימים והימין ומשיח מתגלה משם".

איראן תקרא לעזרת צפון קוריאה

 

איראן תשיג את האטום

מה צופן הקוד על המלחמה עם חמאס, חיזבאללה ואיראן?

"בסרטון תגובה איראנית חלק 2 שהצפנתי בתאריך 26/7/2018 נכתב שהמלחמה האמיתית תהיה עם חמאס וחיזבאללה. כל עניין סוריה, או בסיסים סורים איראנים כולם יסכנו במידה קטנה מאוד, אך חמאס וחיזבאללה הם המלחמה האמיתית. רצוי לצפות בסרטונים האם תהיה מלחמה עם איראן חלק 1 וחלק 2 וסרטון תגובה איראנית חלק 1 וחלק 2 ואכן המלחמה עם חמאס גדולה ומסכנת בפועל הרבה יותר ורמת הנזקים אינו בקנה מידה כלל וכלל. כי מלחמת חמאס וחיזבאללה הם מלחמת חורמה עם ישראל וארצות הברית היא זאת שתילחם באיראן וגם ישראל תסבול ממנה, אך שאר ניצול הכוחות יבוא מחמאס חיזבאללה.
גם את זה הצפנתי, מלחמת ארצות הברית עם איראן בסרטון קוד 76 חלק 5 ועוד בכמה סרטונים על עניין דומה. כרגע האיום גדול לאיראן אך התשובה של ישראל תביא למלחמה עם איראן ואמריקה, זה מוביל לשם. ומי שזוכר בסרטון דונלד טראמפ חלק 3 כתבתי שם שהוא ילחם מלחמות השם בעמלק הוא דומה למידה של דויד אשר גם הוא נילחם מלחמות השם בעמלק. ניתן לצפות ולראות כי זה חשוב לתהליכים בהמשך הדרך למה בחר בו השם יתברך. זה חשוב להבנת תהליכי הגאולה.
אז נשאלת השאלה האם תהיה מלחמה עם איראן וארצות הברית? התשובה היא כן, אבל גם צפון קוריאה תכנס לתמונה במזרח התיכון ותחבור עם איראן וכל ארצות אפריקה. כי קוריאה הצפונית כתוב: ארצות-אפריקה-איתו-יוצא און. צפון קוריאה כתוב:  אירן-פונה-און. הכוונה באירן פונה-לאון היא לקים גונג און כי על ליקוי ירח מלא, לבנה אדומה כתוב: מלחמה בין אמריקה מול איראן. מלחמה מול קים און קוריאה אמריקה וזה מצב קשה מאוד לעולם, כי כתוב: רחמי רחל, רחמי בני. כלומר רחל מבכה על בניה, זמן לרחמי רחל. מצב שהשם פונה לרחל תבכי על הבנים כדי שארחם עליהם. זה מתכוון שתגבירו תשובה כדי שרחמי רחל יתקבלו לרחמי שמים. לכן כתוב: אם לאה, אם רחל, בן לאה, בן רחל. הכוונה: זמן להוציא את המשיחים שגם הם פועלים, כי בן רחל הכוונה למשיח בן יוסף ובן לאה הכוונה למשיח בן דויד".

התגובה האיראנית הןצפן בתאריך 26 ביולי 2018

יוטיוב מלחמה עם איראן

התגובה האיראנית

הצפנת בתאריך 12 ליוני 2020 על ליקוי ירח, ליקוי חמה לבנה-אדומה ועל מה שיבוא אחר כך כגון: מלחמות עם איראן האטום אירופה והנקמה של ישראל. האם אתה יכול לחדד את ההצפנה?

"איראן תיירט טילים על אירופה לא כולה, אבל כמה מדינות אשר על פי החישובים שלהם נגדם ולרעתם, הם מסכנים אותם והעולם לא יודע מה מחכה לו. אירופה לא מודעת כמה מסוכנת איראן, וזה עונש על התעלמות ההסכמים של האטום ואדישות רעה לגבינו. בכל ליקוי חמה וירח יש סיכוי ללחימה עם האומות אמריקה, קוריאה ואיראן, כי על ליקוי ירח וחמה לבנה-אדומה כתוב: ילחמו אירן קוריאה אמריקה אדום. גם כתוב: קים-און-קוריאה. כלומר הוא מוצפן בליקוים, לכן כמה קרובים אנחנו למלחמות צפון קוריאה ארצות הברית אשר תביא צרות בהר הבית, כי על ארצות הברית כתוב: תביא-צרות-בהר-הבית. יש עוד מלחמות לעבור ולהגביר מידות שיזכו אותנו להמשיך. מי שחושב שביום הדין יספיק לו, הוא טועה. צריכים לנקות ניאוף אשר שורץ, ופריצות, מחלוקות וויכוחים. לסלק טינה, לא לשמור טינה כי הטינה מביאה לחלת הסרטן. כי גם צדיקים ואנשים טובים חולים בסרטן. אז למה? כי סרטן כתוב לך-סר-טן. הכוונה מתייסר יותר מידי מטינה. אנשים שומרים כאב שגרמו להם, או שומרים שנאה לאדם, או למשפחה, או חבר, או חברה, אישה. כל זה לשחרר טינה מלבינו.
גם אם את אתה צדיק וטוב, אם אתה שומר אתה טינה למשהו זה יכול לקרות ולפגוע בך. מי שנאף ולא עשה תשובה לא יחזיק טינה להורים. אין בכלל מה לדבר זה אבוד. ואם יש תרבות רעה גם את זה לא יחזיק. אדם הנוהג לקלל – ביום הדין הוא יקולל.
כדאי שתדעו על ביאת המשיח כתוב: הבאתי-שביתה. הכוונה אני מביא שביתות קשות בארץ להכנה לשבת, אות השבת. לכן צריכים אנחנו לשמור בצד ליום שחור מסוג זה. מי שיכול, כי יהיו ימים של שביתה קשה בארץ, כי ביאת המשיח כתוב: באים-ימי-שביתה.
שימו לב זה חותם. זה יהיה אזהרה לבאות, אך הוא אומר גם השם לאחר השביתות הקשות וכתוב גם ישב בית-ישבת בית. תחייה את הבית. הכוונה: תעשה, תחייה חיים בבית שלך, שזאת כוונתו ליצור מבצר ביתי שזה בעצם יוביל למצב שהכל יותר מהבית. לכן הוא הכין אותנו לעידן של מחשבים, שהכל יהיה מהבית, שהכל אפשרי מהבית. אבל צריך גם לדעת שלאחר השביתות הקשות כתוב: תשמח-בא-ישי".

איראן תיירט טילים על אירופה

אי אפשר לסיים בלי להזכיר את המלחמה בעזה, את המרדף אחרי המחבלים, את ההפגנות ועוד. בסרטון שרבי רן פהאל בורנשטיין פרסם ב- 18 באוגוסט 2020 הוא התייחס לנושאים ובין הייתר גם אמר: "חמאס יכלא"
צפו

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: