מה מאבדים תושבי באר שבע באוטובוסים של חברת דן….

אבידות או חפצים שנשכחים באוטובוסים הם עניין שבשגרה. בחברת דן באר שבע מתקבלים מדי חודש עשרות חפצים ומציאות שמועברים למרכז השירות של החברה בתחנה המרכזית.

מרגע זה נעשות כל הפעולות האפשריות על מנת להשיב את המציאות לבעליהם במהירות האפשרית, במקצועיות וברגישות הגבוהות ביותר. כל המציאות מוזנות למערכת ממוחשבת ומאוכסנות בארון נעול. הנציגות מנסות לאתר את בעלי המציאות במגוון רחב של דרכים: פייסבוק, הפעלת קשרים אישיים, יצירת קשר עם חברות אשראי, המשטרה ומד"א. נציגי החברה מנסים לאתר את הלקוחות תוך כדי עבודתם השוטפת בקבלת לקוחות, ואף נשארים שעות נוספות לצורך המשך ניסיונות איתור/ להשיב את מציאות לבעליהם. בזכות אותה נחישות והתמדה מציאות רבות אכן חוזרות לבעליהם; בחודש ספטמבר התקבלו 68 מציאות מתוכן 36 הושבו לבעליהם. בחודש אוקטובר התקבלו 89 מציאות מתוכן 38 הושבו לבעליהם.

מה קורה עם כל אותן מציאות שלא נמצא להן דורש? בראשית כל חודש ממיינים נציגי השירות של דן באר שבע את כל המציאות שלא נדרשו; כרטיסים אישיים, תעודות זהות ופריטים יקרי ערך כגון: ארנקים, תכשיטים וטלפונים ניידים – מועברים למשטרת ישראל. תשמישי קדושה:  סידור, תפילין, תנ"ך ועוד- מועברים לגורמים מוסמכים (בתי כנסת, הרבנות העירונית).

הפריטים הנפוצים ביותר שנשארים הם דווקא פריטים שאינם יקרי ערך וראויים לתרומה: בגדים, נעליים, משקפיים, תיקים, ילקוטים, עגלות שוק, כלי בית ועוד.. חברת דן באר שבע מעבירה את כל אותם פריטים כתרומה לעמותת יחדיו.

״לקוח שאיבד שקית ובה תרופות ותיק קטן עם תפילין. ניסינו ליצור אתו קשר אך לא היה מענה מס' פעמים אך לא ויתרנו, השקית תרופות הייתה נראית לא של חולה רגיל.

מאחר ואנו יוצרים קשר מטלפון חסוי, החלטנו הפעם להתקשר מהמשרד שלי (ממספר מזוהה) עד שהלקוח ענה.

בשיחה עם הלקוח הוסבר כי נמצאה אבדתו- הוא התרגש, לא היה מסוגל לרגע לדבר, והוא החל לבכות בטלפון.

הלקוח ציין כי התרופות שייכות לו, והם יקרות מאוד עבורו מאחר והוא חולה במחלת הסרטן, הוא ציין שיומיים הוא ללא שינה בגין האבדה, וכבר אבד תקווה למצוא.

תוך שעה הוא הגיע למרכז השירות בתחנה מרכזית כשהוא נרגש, עם דמעות בעיניו, ולא נרגע עד שחיבק את התפילין, וראה את התרופות.

המבט שלו, ההודיה שלו, והערכה שלו, היו שווים הכל!״

רחלי, שירות לקוחות דן באר שבע

_____________________________

גם יעניין אתכם:

 אפליקציית 'וואטר-לי' של מי שבע לשימושכם!

הורידו את אפליקציית "וואטר-לי" ישירות לנייד ותיהנו מביצוע מגוון שירותים במרחק נגיעה! זימון תור מראש, תזמון שיחה, קבלת חשבונות המים ישירות לתיבת הדוא"ל שלכם, תשלום ישירות מהנייד, טפסים דיגיטליים ועוד. להורדת האפליקציה לחצו כאן