חדש: כל השירותים באפליקציית הדיגיטל של תאגיד 'מי שבע',  MAST – מנגישה את השירות לתושב

מריו לובטקין, מנכ"ל מי שבע

אפליקציית הדיגיטל של תאגיד 'מי שבע',  MAST– מספקת את מגוון השירותים הדיגיטליים תחת קורת גג אחת ומנגישה את השירות לתושב

אפליקציית MAST החדשה, הניתנת להורדה מכל מכשיר, מאגדת את מגוון השירותים הניתנים לתושבי באר שבע ואופקים, תחת קורת גג אחת. בכך, הממשק של התושב מול התאגיד הוא פשוט, יעיל ונוח יותר.

בין השירותים הניתנים לשימוש המשתמשים באפליקציה: זימון תורים מראש למרכז שירות הלקוחות בבאר שבע, הגשת בקשות באמצעות טפסים חכמים, צפייה בעדכונים בזמן אמת אודות סטטוס הטיפול בפניות, ביצוע תשלום מים מקוון Online, מעקב אחר סטטוס השוברים לתשלום, רישום לשירות "חשבוניות בדוא"ל" וקבלת הספחים ישירות אל תיבת הדואר, מעקב ועדכון אודות נתוני מים, קבלת הודעות על הפסקות מים באזור מגוריכם, דיווח על תקלות מים וביוב למוקד העירוני ועוד.

על מנת ליהנות ממגוון השירותים, יש להוריד את אפליקציית MAST ולהתחבר בקלות עם מספר הנייד שלכם: https://www.mast.co.il/.

מריו לובטקין, מנכ"ל 'מי שבע': "אפליקציית MAST מאפשרת ממשק דיגיטלי פשוט לתושבי באר שבע ואופקים – אל מול התאגיד, מקנה נוחות ויעילות לכל משתמש בפעולותיו היומיומיות. אני סמוך ובטוח כי באמצעות שורת הצעדים המתבצעים בשנים האחרונות בתאגיד, יחסכו התושבים זמן ומאמץ. אנו נמשיך בפועלנו למקסום חווית השירות ללקוחות, הן בעזרים דיגיטליים מתקדמים והן בהמשך יצירת קשר אישי עם הקהילה".