״מי שבע״ יספק שירות ללקוחות בערוצי הדיגיטל והמוקד הטלפוני; לא תתקיים קבלת קהל

בשל התפשטות נגיף הקורונה:
״מי שבע״ יספק שירות ללקוחות בערוצי הדיגיטל והמוקד הטלפוני; לא תתקיים קבלת קהל

בימים אלה הודיע תאגיד מי שבע לציבור:

הדאגה לשלומכם ולבריאות הציבור עומדת בראש סדר העדיפויות שלנו.

החל מיום א' 15.3 ועד להודעה חדשה, לא תתקיים קבלת קהל במרכזי שירות הלקוחות של "מי שבע" בבאר שבע, באופקים ובאגף ההנדסה.

התאגיד ממשיך לעמוד לשירותכם, לבירורים ולביצוע פעולות ללא צורך לצאת מהבית בערוצי הקשר השונים: באפליקציה, באתר האינטרנט ובמוקד השירות הטלפוני.

אינג׳ מריו לובטקין, מנכ״ל תאגיד המים והביוב ״מי שבע״: ״התאגיד ימשיך לספק שירותים חיוניים ללקוחותיו, תושבי באר שבע ואופקים. כגוף ציבורי אנו רואים עצמנו אחראים לשלום הציבור ובעת זו יש להימנע ממתן השירות במרכזי השירות. אנו זמינים לרשות הלקוחות בכל ערוצי ההתקשרות האחרים״.

אפליקצית MAST!>>>
www.mast.co.il

אתר האינטרנט >>>
www.mey7.co.il

מוקד השירות הטלפוני >>> 1-800-071-562
ימים א׳ – ה׳ בין השעות 08:00 – 19:00

תודה על ההבנה ועל שיתוף הפעולה.